AYBELİME HOŞGELDİNİZ



erol çorap

19 Haziran 2009 Cuma

merhabalar para kazanmak nekadar zordur hepimiz bilir işte birtek bu zorlugu çocuklar bilmiyor annatsanda anlamazlar benimiki tane kızım var büyük kızım beş yaşında o hayvanları öldürmek için ugraşıyordu bende öldürme yazık günah dedim dinlemedi birgün karıncaları öldürürken gördüm ve dedimki onlar bize para getircek şimdi karıncalar mama parası getircek diye hiç ellemez dün dedesi karıncayı eline aldı kızım dede onlar para getircek dedi dedesi bunu duyunca yere kızım görmeden para koydu bi kaçtane kızıma para var burda kjarıncamı koyduki dedi kızım gülerek evet ben sana dedim dedi aldı paraları anne karıncalar bize para getirdi dedi bana verdi keşke herşey böyle kolay olsada karıncalar bazen bizleri birbirine düşüren bazen rezil bazende vezir eden şu para denen nesneyi getirse ama nerdeeeeeeeeeeeeee

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
eskişehir, merkez, Türkiye